15 december 2012

Vintertid

I somras var jag på landet hela tiden men nu när jag har börjat arbeta igen blir det mer tid i stan och mindre tid i skog och mark. Dock var jag ute en sväng nu i veckan och passade då på att ta en liten promenad tillsammans med de jag älskar allra mest :). Även om jag har svårt för kylan och fryser mest hela tiden är dessa stunder ute i det fria som balsam för själen. Mina små prinsar är fantastiska som promenerar med oss hela tiden samtidigt som de utforskar naturen på egen hand. Här kommer lite bilder ifrån en vanlig vardag på landet :).



Gibbs och Mårten på Mälaren som nu verkar ha frusit.



Hur blev jag plötsligt ett utkikstorn??















Gibbs värmer hittade ett ställe där rådjuren antagligen vilar och passade på att värma sig lite mot den bara marken.





Mårten och rådjuret :)

Det var en fantastisk dag men jag måste erkänna att det sedan var skönt att komma in till stan och värma mig med en varm dusch. Snart nalkas julen och då blir det landet för hela slanten, samt en liten tur till Nyköping :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar