19 december 2011

Dear Santa


Kära Herr Tomte, jag är en fin liten Fröken som försöker se fram emot julen med frid i hjärtat. Jag tänkte att Tomten kanske vill veta vad jag önskar mig i julklapp, du har inte frågat och då jag inte vill bli utan dessa fina klappar tar jag tag i saken själv och ser till att du får min lilla önskelista :).

1. För att visa att jag inte är en egoist och tänker på mina nära och kära i första hand så önskar jag att min älskade Fancy Lane får sin apotekarkille inslagen i rött siden. Jag tror du hittar honom på något apotek någonstans. Leta efter Jesus så hittar du honom.

2. Jag önskar mig sen en resa till Las Vegas så att jag och Fancy kan göra vår omtalade Roadtrip...vänta innan det önskar jag Fancy ett körkort samt att hennes åksjuka försvinner. Sen önskar jag mitt ett körkort, eller pengar till ett körkort och sist men inte minst en blå bubbla ifrån 1951 med soltak.

3. Kära Herr Tomte den fina Fröken önskar sig sedan en lägenhet på Kungsholmen. En etta räcker, en liten etta på cirka 60 kvm med låg avgift. 1000 kronor verkar rimligt tycker jag, eller. Jag har inte så höga krav i övrigt, vill bara att det är en 50 tals lägenhet med ett sådant där underbart kök, shackrutigt golv och sneda luckor. Jag vill också ha badkar med tassar samt att porten in till huset är en snygg designad 50-tals dörr.

4. Jag önskar mig några saker till, en privar frisör, någon som gör mina naglar, laserbehandling och en egen tatuerare! Fan så ballt, vänta...jag vill ha Ami i Miami Ink ok?

5. Sist men inte minst önskar jag mig att James Dean ligger och väntar på mig i sängen när jag kommer hem ifrån julaftonsfirandet.

Så...jag har fler önskningar men de är lite svåra att uppfylla.

Med vänliga hälsningar från en fin liten fröken som skött sig fin fint i år (och som kommer att sätta sig ned och gallskrika om hennes önskningar inte blir uppfyllda).

Kram

2 kommentarer:

  1. Inte för att vara den som är den Söt, men Jimmy är nog rätt pulveriserad nuförtiden... Vill du verkligen ha honom, eller kan du tänka dig en het kopia? *kollar in vänhögen*

    SvaraRadera
  2. Haha, det är helt bortslösat att önska körkort till mig. Önska hellre bättre lokalsinne och kartläsande ;-)
    Kram jesuslover

    SvaraRadera