10 oktober 2012

Min fina "Irving"


I am addicted...yes I am....jag kan inte sluta virka. Det har blivit som en terapi för mig. Så snart ett projekt är klart så måste jag börja med något annat. Igår blev min "Irving" sjal klar (och varför heter den Irving, ja tro det eller ej men tydligen är det ett mönster som Tony Irving gjort)!

Jag använde garn som min snälla mamma gett mig samt lite som jag själv hade. Blev riktigt nöjd med den och har redan använt den :). Ska nog ge mig på en till sjal i lite gladare färger. Min lilla söta systerdotter ville visst ha en :). Ikväll har jag dock börjat virka handledsvärmare till min käre Mårten. Testvärmaren blev bra och var väldigt skön att ha på sig men nu när jag ska virka dem på riktigt så får jag inte till det, de blir för små. Tror att klockan börjar bli lite för mycket även för virkning så kanske lika bra att lägga den åt sidan och försöka lösa det hela imorgon.

















God natt mina kära läsare...sov sött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar