15 oktober 2012

Snart 10 000 sidvisningar :)


Snart har min blogg haft 10 000 sidvisningar!  Gud så kul! Detta innebär att jag inte skriver endast för mig själv längre utan att det faktiskt finns andra som är lite nyfikna på vad som pågår i Fröken Pralins liv :). 

Trots antalet sidvisningar så är det inte många inlägg som kommenteras men det gör mig inget MEN om du nu skulle notera att just DU blir den som får siffran 9999 att slå över till 10 000 så skulle jag önska att du lämnar en liten kommentar. Jag har nämligen bestämt mig för att ge dig en liten gåva :). Vad det blir säger jag inte, det blir en överraskning men det kommer att vara något som hör till en svunnen tid. Så missa inte detta :).

Nu ska Fröken säga godnatt så att hon hinner få sig en liten skönhetssömn innan det är dags att kliva upp igen. 

Tack för att ni finns :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar