30 december 2012

Jul i dagarna tre...Julfest med tema:gran!


Jag var så rädd att jag inte skulle få en riktig jul i år varav jag tidigt bestämde mig för att ordna med en julfest för mina fantastiska vänner. Det gäller att följa traditioner och våran gemensamma är att var fest har sitt tema. Temat för denna julfest var, hör och häpna, jultema...fast det slutade med att temat mer handlade om granar  och att bräcka varandras tolkningar av granen. 

Som vanligt var det en lyckad fest och vi har redan bestämt att den blir av nästa år igen men då med ett nytt tema förstås ;).

Låt mig presentera...Fröken Pralin och Herr Munspels julfest!
























 































Som sagt, det var en sjukt rolig fest :).

Dagen efter blev det mys vid köksbordet hela dagen och jag vet att jag inte var ensam om att tänka, vilken tur jag har som har så många fina vänner :).

Tack alla!


Vill ni läsa mer om festen så rekommenderar jag er att kika in på Fancy Lanes blogg, klicka här

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder :-) Snor några till mitt fejjanalbum :-) Och vilken FIN fest!!!

    Piss Puss

    SvaraRadera