9 januari 2013

HM Home- lite shoppingtips


Jag glömmer bort att vi faktiskt har HM Home i Stockholm men här om dagen råkade jag se en stor skylt om att det var rea där vilket gjorde mig nyfiken på vilket sortiment de reade ut. Förr var jag där lite oftare och jag minns att sortimentet varierade betydligt. Ibland fanns det en hel del saker som ville följa med hem men rätt ofta var det inte min stil. Hur som helst så hittade jag dessa två ting som lockade lite, ett kuddfodral och två gästhanddukar. Handdukarna fick vara kvar men kuddfodralet stod det liksom Fröken Pralin på :). Om jag minns rätt kostade det 49 kr och handdukarna hade blivit mina för 79 kr. På rean hittade jag badhanddukar (20 kr st), påslakan (50 kr) och några ljusstakar i form av siffrorna 1,2 och 3 (10 kr st). För er som har barn fanns det en hel del roligt på rean :). Helt klart värt ett litet besök :).



1 kommentar:

  1. Ja väldigt fina flamingogrejer, var tvungen att kika in på deras hemsida. Har än så länge stått emot! ;-)

    SvaraRadera