30 januari 2013

Mitt drömboende är till salu

I maj förra året fick jag möjligheten att hyra en lägenhet på Gärdet i andra hand. Jag förstod att det var en chans jag inte bara kunde missa. För det är knappast troligt att jag kommer få den möjligheten igen, att hyra en tvåa på världens bästa gata, i världens bästa område, till världens bästa pris och av världens bästa klasskompis (som tänkte på mig och hjälpte mig att få denna fantastiska möjlighet) :).

Snart är det dock dags för Fröken Pralin att säga hej då till lägenheten, som är som gjord för henne (den är ifrån 40-talet och inget har i princip moderniserats sedan dess, förutom badrummet) ska säljas. 

I kväll kom objektet (lägenheten) ut på nätet och ni må tro att jag var spänd inför att få se bilderna. Mäklaren  och hyresvärden (typ ägaren) hade nämligen bestämt att fota lägenheten som den var, med mina saker då de tyckte att jag inrett den så tidsenligt och fint:). Jag blev förstås jätteglad! Här har ni resultatet och är ni sugna på att köpa en lägenhet i 40-tals stil så har ni en riktig pärla här (alla bilder är tagna av fotograf ifrån mäklaren Erik Olsson och vill ni se hela annonsen så klickar ni er vidare här Erik Olsson ):









 

 




Oh, vad jag kommer att sakna denna lägenhet när det är dags att flytta MEN än så länge är den min ;).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar