15 maj 2013

Fröken Pralin goes 40 del 2, the opening


Lördagen den 20 april, bästa årsdagen ever :). Klockan 12.00 slogs portarna till huset i Killinge upp. Pappa och hans familj var redan på plats sedan kvällen innan, likaså mina käraste vänner Elin och Fancy (som ni redan vet). Det dröjde inte länge innan huset var fyllt av nära och kära samt en massa värme och kärlek. 

TACK ALLA FÖR ATT NI KOM OCH TACK FÖR ALLA FINA ORD OCH GÅVOR!

För er som inte hade möjlighet att komma här följer lite bilder ifrån firandet på dagen:








Min bror och hans son.

Min älskade pappa som är den bästa pappan i världen!

Min stora lillebror och Fifi

Min familj på mammas sida. Från vänster: mamma, lillebror, jag, stora lillebror och min syster.

Älskade Lars- Åke här tillsammans med Fifi.
Fikadags.

Min käre bror, Tommy, hade ordnat med ett fantastiskt bildspel om mig och mitt 40 åriga liv. Det var ett fantastiskt spel som innehöll mycket värme och kärlek. Jag skrattade så jag grät och då och då fällde jag en tår för att det var så fint och vackert. TACK TOMMY!!! ÄLSKAR DIG!
Dessvärre verkar min näsa försvinna inom 40 år ;).


Jag och min Fifi

Två stiliga karlar i ett hörn.


Kramkalas




 Vy över en del av gästerna




Pralinen tillsammans med en underbar människa, Mårtens mormor.

Fina Karin med hennes Josef.

Några ur familjen

Tre snygga brudar

Stylade till frisyren lite då och då.


En mycket glad och lycklig pralin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar