21 maj 2013

The Great Gatsby - Efterfesten

What a night! What a night! WHAT A FUCKING GREAT NIGHT!!!

Jag vill först att ni ska veta att tanken med att ha statister på efterfesten var att när alla "kändisar" sett filmen, The Great Gatsby, skulle de få fortsätta sin tidsresa på Grand Hotell. Portarna skulle slås upp och i Vinterträdgården skulle partyt vara i full gång...precis som då...på 20-talet. Maffig tanke....eller hur? Det var en fantastisk idé, så rätt och så coolt MEN tyvärr föll det...någon hade missuppfattat vilken tidsepok vi befann oss i och ur högtalarna strömmade musik som liknade mer techno än något annat. När vi sedan blev beordrade att dansa stod jag som et frågetecken....HUR??? På riktigt...hur dansar man som en glammig fröken ifrån 20-talet i tonerna till techno? Förutom den lilla missen...som jag redan glömt ;) var hela kvällen magisk! Åtminstone för mig, en fröken ifrån en småstad som aldrig förr fått gå på en premiärs efterfest!

Jag väljer att presentera min och min fina vän Madame Bijouxs glamourösa kväll på Grand i bilder (massor av bilder)! Sa jag att det var fri bar OCH att det i baren serverades champagne, MOET ;)! 

Great Gatsby...here we come!


I taxin på väg till Grand.


Väl framme väntar piccolon som öppnar dörren för oss, glitter och glamour, I like!


Röda mattan...(måste träna på att posa)!


Madame Bijoux!





Madame Bijoux och Amelie













Fler statister








Njuter av ett den fantastiska champagnen.





Buffén





Blackbirds Burlesque Cabaret










Pepper Potemkin


Pepper Potemkin














Miss Diamond


Wonderful Miss Diamond

Två champagneluriga fröknar

Efterrättsbuffén













Damer på damernas







Blackbirds Burlesque Cabaret





Lola


Miss Diamond


Partyglada fröknar





Contessa













Som sagt, What a fucking great night! Från och med nu blir det skumpa varje torsdag, ny tradition som måste hållas. Tack Madame Bijoux för en fantastisk kväll och stort tack Miss Diamond för en upplevelse jag aldrig kommer att glömma! När gör vi om det ;).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar